Desigual

Wat is jouw ervaring / review met Desigual? Wil je een review of recensie plaatsen, bijvoorbeeld een positieve reactie of juist een klacht? Bekijk de reviews van Desigual.com of plaats zelf een beoordeling.

Elk seizoen komt het Desigual.com team – bestaande uit 20 designers – met een nieuwe collectie van meer dan 1000 items aan kleding en accessoires gebaseerd op één specifiek concept. Een concept die een lijn trekt door de collectie en de achterliggende filosofie. Thus Real Life, Magic Stories, Luxury Feelings, Me&You, Better&Better, Wow en Life is Cool, zijn enkele motieven die Desigual.com ver hebben gebracht.

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Desigual” te beoordelen

*

Ervaring met Desigual?

Heb jij een ervaring met dit bedrijf of wil je juist een review plaatsen? Bekijk hieronder de bedrijfsinformatie en kan je dit bedrijf een beoordeling geven.

De Desigual.com collecties – voor dames, heren en kinderen – spelen in op een gezondheid, kwaliteit van leven, vrije tijd en ecologische producten. De producten in deze collecties, zijn opzettelijk ontworpen zonder in te spelen op de huidige trends. Zo blijft Desigual.com exclusief. De hoge kwaliteit Desigual.com biedt in zowel eigen design, kleurgebruik en stoffen creëert een hoge toegevoegde waarde in iedere kledingkast. Desigual.com maakt geen gebruik standaard stoffen of patchworks, alle materialen hebben hun eigen identiteit. De spirit is jong, blij, geïmproviseerd en spontaan maar met een dosis stijl en gevoel voor fashion.

Desigual
5 (100%) 2 vote[s]

Helaas is er geen actieve kortingscode gevonden bij Desigual. Heb je een kortingscode gevonden, zend de code in middels onderstaand contactformulier.