Beachprincess.nl

(1 klantbeoordeling)

Wat is jouw ervaring / review met Beachprincess.nl? Wil je een review of recensie plaatsen, bijvoorbeeld een positieve reactie of juist een klacht? Bekijk de reviews van Beachprincess of plaats zelf een beoordeling.

Hou je van stijlvolle en originele bad- en zomermode? Bij Beach Princess vind je het zeker, het hele jaar door! Of je nu op zoek bent naar een bikini, een badpak, een strandjurkje, een maxi-dress of een fijne tas, in onze shop zul je zeker slagen. Je bent aan het juist adres als je online je bikini of badpak gaat kopen. Met bijvoorbeeld de Europese kwaliteitsmerken als Opera en Sunflair, het hippe en trendy badmodemerk Relleciga vind je zeker de bikini die bij jou past. En je kunt je bikini of badpak thuis passen, op het moment dat het jou uitkomt.

1 beoordeling voor Beachprincess.nl

1. Ervaring.nl

Welke ervaring heb jij met dit bedrijf?

Een beoordeling toevoegen

*

Ervaring met Beachprincess.nl?

Heb jij een ervaring met dit bedrijf of wil je juist een review plaatsen? Bekijk hieronder de bedrijfsinformatie en kan je dit bedrijf een beoordeling geven.

Hou je van stijlvolle en originele bad- en zomermode? Bij Beach Princess vind je het zeker, het hele jaar door! Of je nu op zoek bent naar een bikini, een badpak, een strandjurkje, een maxi-dress of een fijne tas, in onze shop zul je zeker slagen. Je bent aan het juist adres als je online je bikini of badpak gaat kopen. Met bijvoorbeeld de Europese kwaliteitsmerken als Opera en Sunflair, het hippe en trendy badmodemerk Relleciga vind je zeker de bikini die bij jou past. En je kunt je bikini of badpak thuis passen, op het moment dat het jou uitkomt. Maar behalve voor je bikini of badpak, kun je ook prima terecht bij Beach Princess voor je zomermode, zoals bijvoorbeeld bij het stijlvolle Nederlandse label “Donne del Sole” met o.a. prachtige tuniekjes, maxi dresses etc. En natuurlijk is je strand outfit pas ècht af met een heerlijke strandtas. Veel online shop plezier!

Beachprincess.nl
5 (100%) 2 vote[s]

Helaas is er geen actieve kortingscode gevonden bij Beachprincess.nl. Heb je een kortingscode gevonden, zend de code in middels onderstaand contactformulier.